A UX [ejtsd: jueksz] talán a leggyakrabban használt rövidítés ma az e-kereskedelemben. Mindenki hivatkozik rá, nem véletlenül.
Forrás: Kosárérték.hu
Szerző: Zentai András
"A user experience, vagyis a felhasználói élmény az elsődleges prioritás kell(ene) legyen ma a webshopok számára. Mindenkinek, aki az interneten szeretne eladni, folyamatosan alakítania, formálnia kell weboldalait és teljes online jelenlétét a látogatók visszajelzései alapján – legyenek azok szándékosak vagy nem tudatosak. Ebben az ágazatban csak a változás állandó. És a felhasználó élménye, ami lehet jó és rossz is.
E-keresedelmi kontextusban a UX nem mást jelent, mint azt az utazást, amire az adott webshop elviszi a látogatóját. Ennek során érzelmeket kelt benne és valamilyen cselekvést vagy reakciót vált ki belőle. Az út végén pedig vagy vevő lesz a látogatóból, vagy másnál költi el a pénzét.
Meglepő, hány internetes áruház koncentrál kizárólag a kereskedelem praktikus részére, a technikailag jól működő fizetési megoldásokra, a navigációs struktúrára és hasonlókra. Közben pedig az egész többről szól, mint a webshop motorjának dugattyúiról és csapágyairól. A jó UX egyszerre" ... >>
VecseiLaszlo.blog.hu - Ingyenes e-kereskedelmi és online marketing szakmai tudástár - hírblog.
Kulcsszavaim: online kereskedelem | online vásárlás | e-kereskedelem | elektronikus kereskedelem | magyar e-kereskedelem | webáruház | üzleti modell | online marketing | eMail marketing | keresőmarketing | SEO | tartalommarketing | Google | Alibaba Group | Amazon |
Továbbá: E-kereskedelem a világban 2016 - eCommerce in the world 2016
E-kereskedelmi hírek a nagyvilágból angolul - naponta többször is. Csatlakozz te is! Daily eCommerce News Facebook | eCommerce news in Facebook: daily, fresh & colourful. Join! Daily eCommerce News Facebook
JAVASOLJ - HASZNÁLD - OSZD MEG!