Webáruházat nyitni ma már bárki könnyen tud, de ez csak a sokadik lépés a sikeres online üzlet létrehozásában. Ezt biztosan megelőzi annak eldöntése, hogy mit is értékesítsünk majd a webáruházunkban.
Forrás: Webshop Labor - A legmodernebb megoldások boszorkánykonyhája
Szerző: Lőrincz Nikolett
"Ez már önmagában is hosszas tervezést igényel, hiszen ezen áll vagy bukik a boltunk sorsa.
Lehet bármilyen jó a marketingünk vagy a webáruházunk, ha nem jó a termék és nincs rá kereslet, nem leszünk sikeresek.
Ha a már meglévő termékünknek szeretnénk webáruházat nyitni, akkor szerencsésebb helyzetben vagyunk. Ha most próbáljuk kitalálni, akkor már nehezebb a helyzet. Fontos, hogy alapos kutatást végezzünk és legyünk tisztában az aktuális trendekkel.
Most meg szeretnénk könnyíteni ezt a feladatot, kicsit kutakodtunk és összegyűjtöttük azokat a termékkategóriákat, amelyeket szerintünk érdemes lesz értékesíteni 2018-ban.
Masterindex felmérés
A Masterindex európai e-kereskedelmi és fizetési trend kutatásából kiderült, hogy a magyarok körében az internetezők 18%-a minden héten vesz valamit a neten. Ez igen jó arány, kérdés, hogy vajon mit vásárolnak a legszívesebben.
Tapasztalataink szerint két irány van, ahol nagyot nem hibázhatunk:" ... >>
VecseiLaszlo.blog.hu - Ingyenes e-kereskedelmi és online marketing szakmai tudástár - hírblog.
Kulcsszavaim: online kereskedelem | online vásárlás | e-kereskedelem | elektronikus kereskedelem | magyar e-kereskedelem | webáruház | üzleti modell | online marketing | eMail marketing | keresőmarketing | SEO | tartalommarketing | Google | Alibaba Group | Amazon |
Továbbá: E-kereskedelem a világban 2016 - eCommerce in the world 2016
E-kereskedelmi hírek a nagyvilágból angolul - naponta többször is. Csatlakozz te is! Daily eCommerce News Facebook | eCommerce news in Facebook: daily, fresh & colourful. Join! Daily eCommerce News Facebook
JAVASOLJ - HASZNÁLD - OSZD MEG!