Tavaly már Kína volt a legnagyobb, sőt az egyik leggyorsabban növekvő e-kereskedelmi piac.
Forrás: BITPORT
"A B2C (a vállalatoktól a fogyasztók felé irányuló) elektronikus kereskedelem piaca az elmúlt években és idén is két számjegyű növekedést produkál. Az Ecommerce Foundation és az Ecommerce…
Trendek és változások, amelyekre minden webáruháznak készülnie kell
Forrás: eCommerce ExpoSzerző: Zajdó Csaba
"A tavalyi évben a 300 milliárdos álomhatárt átlépve, 17%-kal nőtt az online kiskereskedelmi forgalom. De vajon mit hoz a 2017-es év a webáruházak számára?
Jelen…
Idén is keresik az Év Internetes Kereskedőjét. A díj a legjobb magyar online kereskedőket ismeri el, részben a vásárlók, részben szakértő zsűri döntése alapján.
Forrás: Hirado.hu
"A versenyben minden olyan magyarországi bejegyzésű vállalkozás részt vehet, amely online…
Már az online kereskedelemben sem jön be minden, sokan már hosszú évek óta csiszolgatják a tökéletes értékesítési technikákat. A nagyokat már nem könnyű utolérni, ha valaki csak most indulna, de tanulni tőlük bőven lehet. A Piac & Profit konferenciáján három hazai…
Bizonyára már Te is hallottad azt a mondást, hogy ,,az új vevő megszerzése ötször annyiba kerül, mint a már meglévő megtartása” (Kotler, 2012). A cikkünk lényege az, hogy mielőtt bármilyen tanácsot adnánk, vagy akár összetett leírásba belekezdenénk, előbb segítsünk…
Szeretnéd megsokszorozni az e-mailek megnyitási arányát? A nagy nyitási aránnyal rendelkező értékesítők komoly pszichológiai elveket vesznek alapul, hogy megakadjon a szem a tárgysoron vagy tárgymezőnek is szokták hívni és hogy a felhasználó késztetést érezzen azért, hogy…