Szeretnéd megsokszorozni az e-mailek megnyitási arányát? A nagy nyitási aránnyal rendelkező értékesítők komoly pszichológiai elveket vesznek alapul, hogy megakadjon a szem a tárgysoron vagy tárgymezőnek is szokták hívni és hogy a felhasználó késztetést érezzen azért, hogy megnézze az e-mail teljes tartalmát.
Forrás: Kulcsszo.hu
Szerző: Evenich András
" A következőkben bemutatjuk a 101 legjobb tárgysort, ami mellett a feliratkozók egyszerűen nem tudnak ellenállni és késztetést éreznek arra, hogy megnyissák az e-mailt.
Miért van szükség működő email tárgymezőre?
Tudtad, hogy a levélfogadók 47%-a nyitja ki az e-mailt, csakis a tárgy miatt? Ezzel egy időben 68%-uk jelenti a levelet szemétnek, kizárólag a tárgysor tartalma miatt. Azt mondhatjuk tehát, hogy a tárgysor tartalmában rejlik az email marketing kampány sikerének kezdete.
A természetes emberi hajlamra kell hatni, méghozzá a pszichológia segítségével – ez a legjobb módja annak, hogy olyan tárgysort generáljunk az e-mailnek, amit ki is nyitnak, és nem automatikusan spamnek jelölik.
101 példával segítünk, hogy ezentúl megtaláld a legjobb tárgyat a sikeres email marketing reményében.
Félelem, hogy kihagyunk valamit
A pszichológia szerint az emberek nagyon félnek attól, hogy valamit kihagynak, hogy valamiből kimaradnak, ezt pedig az email marketing tökéletesen ki tudja használni. Tehát ha valami olyan tárgyat adunk a levélnek, ami elolvasásakor valami hiány támad az emberben, netán még egy sürgető érzést is keltünk, akkor biztosan kattintani fog. Működik, ha a limitált elérhetőségre utalunk.
Bizonyított, hogy a tárgysorok, amelyek olyan szót tartalmaznak, amely az idő múlását és érzékenységét fejezi ki – mint például a sürgős, fontos, riasztó (urgent, breaking, important, alert) – megnövelik a megnyitási arányt.
Itt van néhány példa ezekre:" ... >>
INGYENES TUDÁSTÁR: Az e-Kereskedelem és az e-Business Magyarországon
| szakmai anyagok | Hasznos webes eszközök | Szakirodalom | Állás |
Javasolj - Használd - Oszd meg!