A 101 legjobb email tárgysor – tárgymező, amivel felturbózhatod a megnyitási arányt
2017. április 24. írta: vecseilaszlo

A 101 legjobb email tárgysor – tárgymező, amivel felturbózhatod a megnyitási arányt

Szeretnéd megsokszorozni az e-mailek megnyitási arányát? A nagy nyitási aránnyal rendelkező értékesítők komoly pszichológiai elveket vesznek alapul, hogy megakadjon a szem a tárgysoron vagy tárgymezőnek is szokták hívni és hogy a felhasználó késztetést érezzen azért, hogy megnézze az e-mail teljes tartalmát.

Forrás: Kulcsszo.hu
Szerző: Evenich András

" A következőkben bemutatjuk a 101 legjobb tárgysort, ami mellett a feliratkozók egyszerűen nem tudnak ellenállni és késztetést éreznek arra, hogy megnyissák az e-mailt.

Miért van szükség működő email tárgymezőre?
Tudtad, hogy a levélfogadók 47%-a nyitja ki az e-mailt, csakis a tárgy miatt? Ezzel egy időben 68%-uk jelenti a levelet szemétnek, kizárólag a tárgysor tartalma miatt. Azt mondhatjuk tehát, hogy a tárgysor tartalmában rejlik az email marketing kampány sikerének kezdete.

A természetes emberi hajlamra kell hatni, méghozzá a pszichológia segítségével – ez a legjobb módja annak, hogy olyan tárgysort generáljunk az e-mailnek, amit ki is nyitnak, és nem automatikusan spamnek jelölik.

101 példával segítünk, hogy ezentúl megtaláld a legjobb tárgyat a sikeres email marketing reményében.

Félelem, hogy kihagyunk valamit
A pszichológia szerint az emberek nagyon félnek attól, hogy valamit kihagynak, hogy valamiből kimaradnak, ezt pedig az email marketing tökéletesen ki tudja használni. Tehát ha valami olyan tárgyat adunk a levélnek, ami elolvasásakor valami hiány támad az emberben, netán még egy sürgető érzést is keltünk, akkor biztosan kattintani fog. Működik, ha a limitált elérhetőségre utalunk.

Bizonyított, hogy a tárgysorok, amelyek olyan szót tartalmaznak, amely az idő múlását és érzékenységét fejezi ki – mint például a sürgős, fontos, riasztó (urgent, breaking, important, alert) – megnövelik a megnyitási arányt.

Itt van néhány példa ezekre:" ... >>

email-marketing-tipp.jpg

INGYENES TUDÁSTÁR: Az e-Kereskedelem és az e-Business Magyarországon
| szakmai anyagok | Hasznos webes eszközök | Szakirodalom | Állás |
Javasolj - Használd - Oszd meg!

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr2112413325

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása