Az e-kereskedőknek már nem a "mit?", hanem a "hogyan?" a fő kérdésük: azaz hogyan lehet elérni a leghatékonyabban a vásárlót az ajánlattal, majd az áruval.
Forrás: BITPORT
Szerző: DERVENKÁR ISTVÁN
"Amikor a Walmart megközelítőleg tíz éve elkezdett tapogatózni, hogyan tudna beszállni az online kereskedelembe, hamar rá kellett jönnie, hogy ez valami egészen más, mint amiben a vállalat naggyá – a világ egyik legnagyobbjává – vált. 2007-ben például megpróbálkoztak az online filmletöltéssel (lényegében online videotéka), ám a szolgáltatás még egy évet sem élt meg: a februárban elindított bétatesztes szolgáltatásra olyan kicsi volt az érdeklődés, hogy még az év decemberében le is állították.
Azt azonban már akkor lehetett látni, hogy azok a piaci szereplők, melyek nem nyitnak az online kereskedelem irányába, hamarosan komoly, akár behozhatatlan versenyhátrányba kerülnek.
Könnyen rendelni – gyorsan megkapni
Ma már jól látszik az is, hogy a kiskereskedelmi piac nagy szereplői egyáltalán nem a kínálattal (értsd: árulnak bármit, amit el lehet adni, a babaholmitól kezdve a biozöldségen át a repülőgépig), sokszor nem is az árakkal, hanem azzal versenyeznek, hogy hogyan tudják elérni és magukhoz láncolni a vásárlóikat. Az Amazon ebből a célból vezette be például 2005-ben a Prime szolgáltatást: egy előfizetést, amit" ... >>
VecseiLaszlo.blog.hu - Ingyenes e-kereskedelmi és online marketing szakmai tudástár - hírblog.
Kulcsszavaim: online kereskedelem | online vásárlás | e-kereskedelem | elektronikus kereskedelem | magyar e-kereskedelem | webáruház | üzleti modell | online marketing | eMail marketing | keresőmarketing | SEO | tartalommarketing | Google | Alibaba Group | Amazon |
Továbbá: E-kereskedelem a világban 2016 - eCommerce in the world 2016
E-kereskedelmi hírek a nagyvilágból angolul - naponta többször is. Csatlakozz te is! Daily eCommerce News Facebook | eCommerce news in Facebook: daily, fresh & colourful. Join! Daily eCommerce News Facebook
JAVASOLJ - HASZNÁLD - OSZD MEG!