Az e-commerce, avagy az e-kereskedelem manapság népszerűbbé válik, mint valaha. Ez annak is köszönhető, hogy a ma már könnyen elérhető és testreszabható e-kereskedelmi WordPress keretrendszerek (például WooCommerce) lehetővé teszik a több ezer terméket kínáló online webáruházak létrehozását. És nem kell hozzá több éves programozó tapasztalat, azonban magánál az indulásnál azonban erősen javallott egy programozó igénybevétele.
Forrás: Aquarius Hand
A tartalommarketing sokrétűségét és előnyeit sokáig csak az egytermékes, vagy a szolgáltatásokat kínáló weboldalak tudták kihasználni, azonban a széles termékkínálattal rendelkező webáruházak gyakran elszalasztották ennek a márkaépítésre gyakorolt hatásait.
A Google, Bing és Yahoo!, valamint a többi keresőmotor a rangsorolási faktorok fő pontjaként a tartalmat (kontentet) tekintik, ami azt jelenti, hogy az organikus forgalmat éppen a releváns tartalmakkal lehet a legjobban növelni. Az organikus forgalom az üzlet hosszú fennmaradásának a titka, ezért kiemelten fontos, hogy az e-kereskedelmi (webáruházak) weboldalak is profitáljanak belőle.
Tudvalevő, hogyha az adott bolt rendkívül széles választékot kínál különböző termékekből, akkor igencsak nehéz rátapintani a tartalomstratégia fókuszára.
A következőkben bemutatunk hét okot, hogy miért javasoljuk a tartalommarketing-stratégia felépítését. Ezek a pontok megmutatják, hogy ténylegesen megnövelhető a vásárlói tábor." ... >>
INGYENES TUDÁSTÁR: Az e-Kereskedelem és az e-Business Magyarországon
| szakmai anyagok | Hasznos webes eszközök | Szakirodalom | Állás |
Javasolj - Használd - Oszd meg!