Kényelem és kedvező ár – két jelentős szempont, amiért az internetes vásárlás mellett döntenek az online vásárlók.
Forrás: eNET
"Okostelefonok és tabletek – a látogatók egyharmada kisképernyős eszközről érkezik a hazai webáruházakba. 11 400 forint – töretlen az átlagos kosárérték növekedése. Utánvét során készpénzes fizetés és futárszolgálattal történő kiszállítás – a webáruházak és online vásárlók által leginkább preferált fizetési és szállítási mód.
Az eNET 2001 óta kíséri figyelemmel a hazai e-kereskedelmet, ami az elmúlt években folyamatosan bővült, 2015-ben pedig az online kiskereskedelem nettó forgalma elérte a 319 milliárd forintot. Ezekkel, és még sok más érdekes adattal szolgál az eNET idei e-kereskedelmi kutatásait összefoglaló infografikája." ... >>
INGYENES TUDÁSTÁR: Az e-Kereskedelem és az e-Business Magyarországon
| szakmai anyagok | Hasznos webes eszközök | Szakirodalom | Állás |
Javasolj - Használd - Oszd meg!