Forrás: Médiainfo - médiások médiája
"Oroszországban csaknem 58 millióan kapcsolódtak a világhálóra a vizsgált hónapban, a második helyezett Németországban 52 millióan, Franciaországban pedig 43 millióan. A legtöbb időt, fejenként átlagosan 39,1 órát a britek töltötték az internet előtt, e tekintetben a hollandok állnak a második helyen 33,1 órával, a harmadikon pedig a törökök 30,7-del. A legtöbb weboldalt, fejenként átlagosan 3674-et a törökországi netezők tekintették meg, őket a britek és a lengyelek követik - adta hírül a comScore.
A nők hajtják az e-kereskedelmetA piackutató minden hónapban az internetes piac egy-egy speciális szeletét is vizsgálja. A kutatók ezúttal azt vették górcső alá, hogy " ... >>
INGYENES TUDÁSTÁR: Az e-Kereskedelem és az e-Business Magyarországon
| szakmai anyagok | Hasznos webes eszközök | Szakirodalom | Állás |
Javasolj - Használd - Oszd meg!