Forrás: HWSW
Szerző: Dojcsák Dániel
"A Pandora 80,8 millió dolláros árbevételt jelentett a 2012-es első negyedévre, ami az egy évvel korábbihoz képest 58 százalékos növekedés, illetve bőven felette van annak a 74,3 millió dolláros várakozásnak, amit a tőzsdei elemzők megfogalmaztak. A bevételek nagy része továbbra is hirdetésekből érkezik, sőt, a növekedés motorja leginkább ez volt az elmúlt évben, hiszen 62 százalékos növekedéssel az első három hónapban 70,6 millió dollárnyi hirdetési pénz folyt be a Pandora szelencéjébe.
Minden mutató a pirosban
A cég vezérigazgatója, Joe Kennedy szerint kitűnő rajtot vett idén a Pandora Media, túlteljesített minden elvárást, így az egész évre nézve emeli az előrejelzéseket. Kennedy szerint a hirdetők mindenhol ott akarnak lenni ahol a fogyasztóik, így az online zenei szegmensben is. A legnagyobb 50 amerikai reklámköltő túlnyomó része vásárolt már multiplatform megjelenési felületeket a Pandorán keresztül, elérve az asztali és a mobilos felhasználókat is.
A növekedés viszont nem a jobb rendszerből vagy a hatékonyabb üzleti modellből származott, hanem egyszerűen növekedett a felhasználói szám. Egy év alatt" ... >>
INGYENES TUDÁSTÁR: Az e-Kereskedelem és az e-Business Magyarországon
| szakmai anyagok | Hasznos webes eszközök | Szakirodalom | Állás |
Javasolj - Használd - Oszd meg!