ROI mérésen dolgozik a Facebook
2012. július 02. írta: vecseilaszlo

ROI mérésen dolgozik a Facebook

vecseilaci_49x61.jpg A Financial Times információi szerint a Facebook egy olyan hirdetésmérési rendszeren dolgozik, amely a hirdetések hatását méri. A közelmúltban több kritika is érte az oldalon elhelyezett hirdetések hatékonyságát. A General Motors május közepén vonta vissza költéseit arra hivatkozva, hogy nem éri meg a Facebookon hirdetni.

Forrás: kreatív.online

"A Facebook összevonná a felhasználók viselkedésére vonatkozó adatait a hirdetőkével annak érdekében, hogy pontosabb képet kapjanak arról, milyen hatása van a közösségi oldalon elhelyezett hirdetéseknek.

A Financial Times információi szerint" ... >>

Facebook_vs_ROI.jpg 

INGYENES TUDÁSTÁR: Az e-Kereskedelem és az e-Business Magyarországon
|  szakmai anyagok 
 |  Hasznos webes eszközök  |   Szakirodalom  |   Állás  |
Javasolj - Használd - Oszd meg! 

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr924619382

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása