Elérkeztünk a nagy kérdéshez: hogyan lehet haszna egy vállalkozásnak a Pinterestből?
Forrás: Social Times - a közösségi média marketing oldala
"Cikksorozatunk előző részeiben átvettük, hogy felhasználói szemmel hogyan működik, mire jó a Pinterest. No de mi a helyzet a márkákkal és a vállalkozásokkal?
Milyen vállalkozások használják a Pinterestet?
Annak érdekében, hogy meg tudjuk állapítani egy vállalkozásról, hogy alkalmas felület-e számára a Pinterest, a legjobb mód, ha megértjük, miért népszerű a Pinterest, majd magad is kipróbálod.
A legtöbb vállalkozás megtalálhatja a számára megfelelő felhasználási módot a hálózaton, azonban bizonyos ágazatok az átlagnál többet hozhatnak ki belőle a felület vizuális jellegének köszönhetően. Ilyen például a művészet, a fotózás, az éttermek, az esküvőszervezők, az utazási irodák, a turizmus, a divat és a lakás dekoráció.
Haszon
Jön a nagy kérdés: hogyan lesz bevétel a közösségi médiából? Rengeteg tanulmány készült már arról, hogy a közösségi médiában való jelenlét növeli a bevételt, miközben olcsó és nagyon hatékony. Ugyanakkor sem a Facebook, sem a Twitter nem vezet közvetlen eladásokhoz. Persze lehet kivétel, és van olyan, aki egyetlen tweet hatására a pénztárcájához nyúl, de általában több terméket, többször kell látniuk ahhoz, hogy abból végül vásárlás legyen. A Pinterest felgyorsíthatja ezt a folyamatot.
A kereskedők számára" ... >>
Kapcsolódó cikkek Pinterest témában a Social Times oldalán.
INGYENES TUDÁSTÁR: Az e-Kereskedelem és az e-Business Magyarországon
| szakmai anyagok | Hasznos webes eszközök | Szakirodalom | Állás |
Javasolj - Használd - Oszd meg!