Vége az ingyenes Facebook-jelenlétnek
2012. március 10. írta: vecseilaszlo

Vége az ingyenes Facebook-jelenlétnek

A Facebook egész februárban csepegtette újdonságait, amiket tegnap végre összeszedve is bemutatott a saját marketingkonferenciáján. A hirdetők számára kecsegtető új lehetőségek nyílnak meg, amivel hatékonyabban érhetik el a 800 millió felhasználó számukra hasznos halmazát.

Forrás: HWSW
Szerző: Dojcsák Dániel

"A keynote előadásokon a Facebook három marketingvezetője, Sheryl Sandberg, termékekért felelős alelnök, Christopher Cox, a globális marketingigazgató és Mike Hoefflinger az üzleti- és marketingkapcsolatokért felelős alelnök mutatta be a főbb újításokat és fejlesztéseket. A bejelentéseket a konferencián egyszerűen “F-Commerce”, azaz “facebook-kereskedelem” névvel becézgették az előadók.

Lenyomták az emberek torkán a Timeline-t
Az első elem természetesen az új márkaoldalak bemutatása volt. Ahogyan a felhasználóknak, úgy a cégeknek és szervezeteknek is kötelező jelleggel meg kell szokni az új profiloldalt, a Timeline-t. A bemutatóban elhangzottak szerint az oldalak és a Timeline az eddigieknél is koncentráltabb helye lesz az üzleti kommunikációnak, egyfajta irányítóközpontként érdemes rá tekinteni.

A Facebook szerint az új Facebook-oldalak minden eddiginél gazdagabb formátummal és sokkal testreszabhatóbb felülettel kecsegtetnek és lehetővé teszik, hogy a márkák úgy lépjenek kapcsolatba ügyfeleikkel, ahogy azt azok elvárják. Az oldalak erős vizuális eleme a fedlap és a Timeline felépítés, amivel könnyedén kifejezhető az adott vállalat vagy ügy identitása. Az oldalak szerepe pedig az eddigi webes fókusz mellett erősödik a mobilos felületeken is, amivel a céges oldalakon történő interakciók az ígéretek szerint személyesebbek és gyorsabbak lehetnek. A márkázott oldalak új lehetőségeiről további részletek olvashatóak a HWSW korábbi cikkében.

Vásárolt figyelem
A második sarokpont az úgynevezett “Reach generator”, ami egy eszköz arra, hogy a megjelenített céges üzenetek biztosan eljussanak a rajongókhoz. Ehhez érdemes tudni, hogy" ... >>

Add a Twitter-hez Add a Facebook-hoz Add a Startlaphoz Add az iWiW-hez Add a Google Reader-hez Add az RSS olvasódhoz

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az e-Commerce, e-Business, ill. a magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, m-Commerce témakörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen. 

INGYENES TUDÁSTÁR: szakmai anyagok | Hasznos webes eszközök | SzakirodalomÁllás.
Javasolj - Használd - Oszd meg!

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr854297252

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása