Forrás: HVG (A HVG.hu korábbi cikkeit csak regisztrált felhasználók olvashatják. A regisztráció ingyenes)
"Betsy Sparrow pszichológus és munkatársai, a Columbia Egyetem kutatói szerint mivel a keresőmotorok korszakában élünk, megváltozott az is, hogyan emlékszünk a dolgokra. A kutatók közleményét a Science magazin idézi.
„Az agyunk ugyanúgy támaszkodik az internetre, mint ahogy egy jóbarát, a családtagjaink vagy a munkatársaink memóriájára hagyatkozunk. Kevesebb dologra emlékszünk, ha tudjuk, hogyan lehet az információt megtalálni” – fogalmazott a pszichológus.
A Google Effects on Memory: Consequences of Having Information at Our Fingertips (A Google hatása a memóriára: az egy mozdulattal megszerezhető információ következményei) című tanulmányban a kutatók négy kísérlet eredményéről számolnak be." ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.
A teljesség igénye nélkül minden egy helyen: szakdolgozatok, értekezések, elemzések e-kereskedelem és online marketing témákban - évenkénti bontásban.
Hasznos webes eszközök: online marketing, e-kereskedelem, eBusiness, website tervezés, web-design, ergnomónia, website tipográfia, SEO, SEM, SMO, site optimalizálás és társaik.
Szakirodalom: könyvek, kiadványok online marketing, webáruház, e-Kereskedelem témakörökben.