Forrás: TőzsdeFórum
"A CBRE több mint tízezer vásárló megkérdezésén alapuló, pán-európai kutatása többek közt megállapította, hogy míg a nők a "tradícionális" vásárlás fő mozgatórugói, a férfiak náluk kétszer gyakrabban vásárolnak a neten (2,5-ször havonta, szemben a nők havi egy vásárlásával). Nyugat-Európában az online vásárlás iránti hajlandóság a jóléttel függ össze: a magasabb jövedelműek 61 százaléka vásárol online, szemben az alcsonyabb jövedelműek 41 százalékával. A könyv, zene és számítógépes játékok online beszerzésének már megszokott magas szintje mellett a vásárlók egyre nagyobb bizalommal vásárolnak ruhát és cipőt az interneten.
A legtöbbször a nyugat-európai fogyasztók vásárolnak az interneten, míg az oroszok a legritkábban. Régiós összehasonlításban" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.
A teljesség igénye nélkül minden egy helyen: szakdolgozatok, értekezések, elemzések e-kereskedelem és online marketing témákban - évenkénti bontásban.
Hasznos webes eszközök: online marketing, e-kereskedelem, eBusiness, website tervezés, web-design, ergnomónia, website tipográfia, SEO, SEM, SMO, site optimalizálás és társaik.
Szakirodalom: könyvek, kiadványok online marketing, webáruház, e-Kereskedelem témakörökben.