Forrás: HWSW
Szerző: Dojcsák Dániel
"A zeneiparban a sikeres megoldások mind arról szóltak, hogy a “hordozó” legyen univerzális, széles körben elterjedt és könnyen használható. A CD sikere is ebben állt, ugyanis a megvásárolt lemezt lejátszatták az emberek az otthoni hifin, autóban, hordozható lejátszóban, házimozi rendszeren és szinte bárhol. A következő lépcsőfok az MP3 volt, ami szintén az univerzalitás miatt volt sikeres, hiszen nagyon könnyű volt olyan eszközt és lejátszót készíteni, ami elboldogul a digitális kópiával.
Tulajdonlás helyett inkább hozzáférés
A Spotify, illetve a többi sikeres online zenei szolgáltató ugyanezt a filozófiát viszi tovább, csak annyi különbséggel, hogy a tulajdonlás helyett az új központi fogalom az elérés lett. A gyűjtögető életmód kiszolgálása helyett ma egy piaci szereplőtől inkább azt várjuk, hogy adjon hozzáférést a lehető legszélesebb kínálathoz és a kívánt tartalmak legyenek elérhetőek minden olyan eszközön és minden olyan helyszínen, ahol egyébként is hallgatnánk zenét. A Spotify" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.
A teljesség igénye nélkül minden egy helyen: szakdolgozatok, értekezések, elemzések e-kereskedelem és online marketing témákban - évenkénti bontásban.
Hasznos webes eszközök: online marketing, e-kereskedelem, eBusiness, website tervezés, web-design, ergnomónia, website tipográfia, SEO, SEM, SMO, site optimalizálás és társaik.
Szakirodalom: könyvek, kiadványok online marketing, webáruház, e-Kereskedelem témakörökben.