Forrás: hirado.hu - megmutatjuk a híreket
"A CTR értékek nagy különbségeket mutatnak a vizsgált országokban. A legmagasabb átkattintási arányt a szlovákok érték el, míg ugyanez az arány Magyarországon volt a legalacsonyabb. Többek között ez is kiderül a Gemius cseh, lengyel, magyar és szlovák piacokat vizsgáló kutatásának eredményeiből.
A fent említett közép-kelet-európai országokban 2011 első felében lezajlott online kampányokat vizsgáló gemiusDirectEffect kutatásokból kinyert adatok elemzése rámutatott, hogy a szlovák piac átkattintási arányok tekintetében jelentősen szomszédjai fölött áll. CTR értéke közel kétszerese a magyar és cseh piacon tapasztalt értéknek.
A kialakult helyzet valószínűleg a kattintás alapú kampányok cseh- és magyar piaci népszerűségére vezethető vissza, ugyanis ezek rendelkeznek a legalacsonyabb CTR mutatókkal. Itt még a kevésbé vonzó vagy rosszabbul teljesítő kreatívokat is a " ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.
A teljesség igénye nélkül minden egy helyen: szakdolgozatok, értekezések, elemzések e-kereskedelem és online marketing témákban - évenkénti bontásban.
Hasznos webes eszközök: online marketing, e-kereskedelem, eBusiness, website tervezés, web-design, ergnomónia, website tipográfia, SEO, SEM, SMO, site optimalizálás és társaik.
Szakirodalom: könyvek, kiadványok online marketing, webáruház, e-Kereskedelem témakörökben.