Mit jelentenek a Facebook mérőszámai?
2011. október 31. írta: vecseilaszlo

Mit jelentenek a Facebook mérőszámai?

Több olyan szám van a Facebookban, amit érdemes követni. Like, mennyien beszélnek róla, átkattintás, engaged user, stb.

 

Forrás: Facebooktippek.hu - közösségi marketing vállalkozásoknak
Szerző: Lévai Richárd

"A tegnapi elméleti fejtegetés után, most megnézzük egy kicsit néhány szám jelentését konkrétan, és azt,  hogy milyen összefüggés van közöttük.

Hogy érthetőbb legyen a dolog, kiválasztottam egy napot (2011.10.11.), és megnéztem, aznap milyen posztok voltak, és ezek milyen számokat produkáltak. Ezzel együtt azt is, hogyan teljesített a Facebook oldalunk az ehhez a naphoz köthető számok szerint. Aznap egyébként 4323 rajongója volt az oldalnak.

Oldal teljesítmény
Elérés (Reach): megmutatja, hogy mennyi ember lát bármilyen tartalmat a Facebook oldaladról. Nem csak az oldaladon, hanem hírfolyamban, hirdetésben, ismerősök megosztásaiban, bárhol a Facebookon belül. Az összes elérés 7 napos adatokat mutat, vagyis azt, hogy az adott nappal véget ért 7 napos időszak alatt mennyi embert értünk el összesen. Ezen belül hármas bontás van.

Organikus elérés: rajongók és nem rajongók a hírfolyamukban, tickeren, vagy az oldalunkon. Azok az emberek, akik az oldalunk posztjait látták közvetlenül. Az aznapi érték organikusan 3452 ember.

Vírusos elérés: azok az emberek, akikhez a rajongók illetve nem rajongól linkjei, megosztásai, hozzászólásain keresztül jut el az oldalunk. Aznapi értékünk: 5613

Mivel nem futott hirdetés, így az összes elérésünk abban az időszakban 9065 ember a 4323 rajongó mellett.

Sajnos az új statisztikából" ... >>

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen. 

A teljesség igénye nélkül minden egy helyen: szakdolgozatok, értekezések, elemzések e-kereskedelem és online marketing témákban - évenkénti bontásban.
Hasznos webes eszközök: 
online marketing, e-kereskedelem, eBusiness, website tervezés, web-design, ergnomónia, website tipográfia, SEO, SEM, SMO, site optimalizálás és társaik.
Szakirodalom: könyvek, kiadványok online marketing, webáruház, e-Kereskedelem témakörökben.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr603333570

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása