Forrás: MarketingInfo - marketing tudásportál
"A pályázat 2001-ben indult útjára a Magyar Marketing Szövetség égisze alatt működő Internet Marketing Tagozat szervezésében. A Tagozat akkori célja az internet penetráció terjedésével az online marketing szakma erősítése volt. A pályázat önmagában egy verseny, de sokkal több mögöttes tartalma van. Az elindítás ötlete mindenféleképpen a vállalatok, cégek ösztönzése volt. Az alapítók szerették volna megmutatni a világnak hogy az online megjelenés igenis fontos, és mint láthatjuk, mára nélkülözhetetlenné vált. 2001-ben még csak három, a mikro- és kisvállalatok, középvállalatok és nagyvállalatok kategória volt. A pályázatra akkor persze csak pár nevezés érkezett.
Az évek során a legfontosabb szempont a megújulás volt, hogy évről-évre egyre jobbá tudjon válni a pályázat. "Rá kellett jönnünk, hogy ha bírálni akarunk valamit, akkor mi magunknak is jóvá kell válnunk. A zsűritagok közül páran tanítják is az online marketinget és ezzel párhuzamosan önmagukat is folyamatosan képzik, mint például a BGF-en Eszes István tanár úr, a zsűri elnöke. Én magam is a mai napig tanulok, de annyira széthúzódott a szakma, annyira exponenciálisan tágult, hogy már egy ember nem érthet mindenhez" - mondta el Varga István.
Már a kezdeti időkben is az innováció volt a középpontban." ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.
A teljesség igénye nélkül minden egy helyen: szakdolgozatok, értekezések, elemzések e-kereskedelem és online marketing témákban - évenkénti bontásban.
Hasznos webes eszközök: online marketing, e-kereskedelem, eBusiness, website tervezés, web-design, ergnomónia, website tipográfia, SEO, SEM, SMO, site optimalizálás és társaik.
Szakirodalom: könyvek, kiadványok online marketing, webáruház, e-Kereskedelem témakörökben.