Forrás: PRIM
"A Csehországból érkező Jan Rezab, a világ egyik legnagyobb szociális elemző vállalata, a Socialbakers munkatársa elmondta, hogy a felhasználók a közösségi oldalakon azt igénylik, hogy ha kérdést tesznek fel egy vállalatnak, akkor arra 1-3 órán belül választ kapjanak. Ehhez képest például a Facebookon jelen lévő cégek világviszonylatban az esetek 3-5 százalékában adnak egyáltalán választ, s akkor is csak nagyjából két nap elteltével.
A vállalatokat a közösségi oldalakon nyomon követők aktív részvételt igényelnek, és egyedi, érdekes tartalmakat, nem az adott cég honlapjára akarnak eljutni. Vagyis" ... >>
Internet Hungary 2011 riportok, vélemények a YouTube-on:
- Balogh Ákos Gergely - A kommentekről (Netokracia)
- Balogh Ákos Gergely - Mit hozott a médiatörvény? (Netokracia)
- Balogh Tímea - Mikor a közösség elveszi a márkádat (Netokracia)
- Bazsó Gábor - Eszközt, vagy tartalmat választ a felhasználó? (Netokracia)
- Bánóczy Zoltán - Mitől nőtt meg a display hirdetés a keresőmarketinggel szemben külföldön, és miért nem nőtt meg itthon? (Netokracia)
- Brindza Gábor - A Mobilissimo (Netokracia)
- Dunder Krisztián - Márkák és mobilok találkozása (Netokracia)
- Fehér Gyula - A Ustream.tv-ről (Netokracia)
- Fehér Gyula - Jótanácsok startupoknak (Netokracia)
- Gerő Viktor - Intelligens tévékről a gyakorlatban (Netokracia)
- Kaprinay Zoltán - A Bónusz Brigádról (Netokracia)
- Kálmán Olga - Comment, no comment (Netokracia)
- Kis Ervin Egon - Adózunk, adózgatunk (Netokracia)
- Lemák Gábor - Hitel vagy tőke? (Netokracia)
- Lemák Gábor, Makra Zsolt - Milyen lehetőségei vannak a hazai vállalkozóknak? (Netokracia)
- Madar Norbert - Apróhirdetések a tartalompiacon (Netokracia)
- Makra Zsolt - A cégek helyes üzleti tevékenysége és viselkedése válság idején (Netokracia)
- Máth András - Az egységes Digitális Közönségmérési Tenderről (Netokracia)
- Pőcze Balázs - A "Mizu?" effektusról (Netokracia)
- Pőcze Balázs - A mobilhirdetésekről (Netokracia)
- Szabó Zoltán - A Facebook-oldalakról (Netokracia)
- Szávuly Krisztián - Technikai, tartalmi vagy pusztán kényelmi szempontok alapján dönti el a fogyasztó, hogy egy adott pillanatban melyik eszközön és milyen típusú tartalmat fogyaszt? (Netokracia)
- Zappe Gábor - Mennyire van szüksége a commentekre egy online lapnak? (Netokracia)
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.
A teljesség igénye nélkül minden egy helyen: szakdolgozatok, értekezések, elemzések e-kereskedelem és online marketing témákban - évenkénti bontásban.
Hasznos webes eszközök: online marketing, e-kereskedelem, eBusiness, website tervezés, web-design, ergnomónia, website tipográfia, SEO, SEM, SMO, site optimalizálás és társaik.
Szakirodalom: könyvek, kiadványok online marketing, webáruház, e-Kereskedelem témakörökben.