Forrás: Kreatív.online
Szerző: Lausek Esther
"27 országban közel százezer internetfelhasználóval készítettek interjút a GlobalWebIndex kutatói, hogy megállapítsák, milyen trendek jellemzők a világban az emberek internethasználati szokásaira vonatkozóan. A TrendStream nevű cég által 2009 júliusában elindított, évente három, indítása óta összesen öt átfogó kutatást produkáló GlobalWebIndex legújabb eredményei többek között arra mutattak rá, hogy az internethasználat egyre inkább fragmentálódik a különböző országok szerint, a Facebook a fejlett országokban kezd kifáradni, a mobileszközök és táblagépek pedig rohamosan terjednek: mára közel felét teszik ki az összes internetelérésnek.
A PC-k és a laptopok hanyatlása
„A mód, ahogyan az emberek az internetet használják, egyre jobban különbözik egymástól. A globális internet a lokális internetek keverékévé vált, mindenhol más és más online viselkedési kultúrával. A szakadék például a csetelés és a közösségi networking leggyorsabban és a leglassabban növekvő piacai között akár 73 százalék is lehet” – írják a legújabb, 2011 júniusában lezajlott felmérésük eredményeiről a kutatók.A fejlett internetes piacokon, mint például az Egyesült Királyságban vagy Dél-Koreában a hangsúly" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.
A teljesség igénye nélkül minden egy helyen: szakdolgozatok, értekezések, elemzések e-kereskedelem és online marketing témákban - évenkénti bontásban.
Hasznos webes eszközök: online marketing, e-kereskedelem, eBusiness, website tervezés, web-design, ergnomónia, website tipográfia, SEO, SEM, SMO, site optimalizálás és társaik.
Szakirodalom: könyvek, kiadványok online marketing, webáruház, e-Kereskedelem témakörökben.