Forrás: Terepnapló # marketing # média # piackutatás
"Az egyik legfogósabb kérdés az üzleti döntéshozók számára is, hogy vajon melyek a legfontosabb fogyasztói, társadalmi trendek, amelyeket érdemes megcélozni termékfejlesztéssel, kommunikációval?
Ha van már néhány hipotézisünk, elég lehet olyan kézenfekvő forrásokig lehajolni, mint a KSH. Az alábbi példa az egyfős háztartások arányának változását mutatja Magyarországon 1970-2005 időszakban.
További lehetőségként, felkereshetünk olyan oldalakat, amelyek kifejezetten trendek előrejelzésével foglalkoznak. Nemzetközi léptékben ilyen például a trendwatching.com, a nowandnext.com, a futurefoundation.net, a mostcontagious.com, hazai vonalon pedig a trendinspiracio.hu honlap. Ezek jellemzően sok ingyenesen elérhető információt kínálnak, üzleti felhasználás esetén pedig elő is fizethetünk prémium tartalmakra.
Az egyik személyes kedvencem azonban továbbra is" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.
A teljesség igénye nélkül minden egy helyen: szakdolgozatok, értekezések, elemzések e-kereskedelem és online marketing témákban - évenkénti bontásban.
Hasznos webes eszközök: online marketing, e-kereskedelem, eBusiness, website tervezés, web-design, ergnomónia, website tipográfia, SEO, SEM, SMO, site optimalizálás és társaik.
Szakirodalom: könyvek, kiadványok online marketing, webáruház, e-Kereskedelem témakörökben.