Próbáltam utánanézni, hogy van-e jelentősebb magyar nyelvű publikáció ebben a témában (hogy mi a téma az hamarosan kiderül), de utalásokon kívül nem találtam semmilyen használható cikket. A témát viszont nagyon fontosnak tartom, ezért most egy szerintem hiánypótló…
Nincs ihleted? Az alábbiakban szeretnénk néhány hasznos tippel szolgálni az új kulcsszavak keresésével, valamint a meglévő kulcsszólisták rendezésével kapcsolatban. Forrás: Google Inside AdWords Magyarország - Lényeg az eredmény Szerző: Lucie Pokorná "Tudjuk, hogy néha…
Értékesítés felsőfokon, avagy mire is jó a netbiznisz? Elmondja nekünk Kálmán a bizniszmágus. Előre a fényes csitrilliárdokért! Nagggyon zúzós... Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem,…
Mind a kereskedők, mind a marketing szakemberek számára nélkülözhetetlenek az ügyfelekről begyűjtött adatok, melyeket rendszeresen ki kell elemezni, és azok alapján kell kialakítani a jövő stratégiáját. Forrás: Honliner - Online marketing szakmai portál Szerző: Genda Csongor…
TOP 10 e-kereskedelmi konverziós arányok a Marketing Charts gyűjtése alapján Azt hiszem a táblázatok önmagukért beszélnek. A feladat adott: megközelítés - beállítás - túlteljesítés :-)Kiegészítés: Az áruházakban minimum havi 500.000 egyedi látogatót(!) regisztráltak és a…
A mai nap reggelén Tomi (Geiger Tamás, @duracelltomi), egy érdekes linket osztott meg velünk a Twitteren. A landing page optimalizáció eyetrackinggel. Hogyan is érdemes tenni egy landing pagen a call-to-action linket? Balra vagy jobbra? Hogyan alakul a két esetben a figyelem?
Forrás:…