Mind a kereskedők, mind a marketing szakemberek számára nélkülözhetetlenek az ügyfelekről begyűjtött adatok, melyeket rendszeresen ki kell elemezni, és azok alapján kell kialakítani a jövő stratégiáját.
Forrás: Honliner - Online marketing szakmai portál
Szerző: Genda Csongor
"Konverziós arányok, vásárlásmegszakítások, kulcsszavak, ezek mind-mind részét képezik az online marketing eszköztárnak, s csakis akkor lehetünk sikeresek, ha az analitika szoftver által szolgáltatott adatokat nem csupán áttekintjük, hanem levonjuk azokból a következtetéseket, hogy a vásárlók, látogatók előtt még vonzóbbá tehessük weboldalunkat, s ezáltal nagyobb nyereségre tegyünk szert. Az információ önmagában azonban nem garantálja a sikert, ezeket értelmezni kell, s a megfelelő változtatásokat gyakorlatba kell ültetni. Az SLI Systems piackutató cég által megkérdezett honlap tulajdonosok kétharmada azonban azt nyilatkozta, hogy nem biztos abban, hogy vajon valóban a megfelelő módon használja fel a kapott adatokat, hogy kiszélesítse vevőkörét. A válaszadók 80%-a ugyan használja az elemző eszközök széles palettáját, számos Tool-t feltelepített számítógépére, rendelkezik elemző programmal, él az e-mail marketing nyújtotta lehetőségekkel, de ezen marketingesek fele nem veszi figyelembe ezeket az adatokat, s nem használja fel azokat weboldala jobbá tétele érdekében. A szakemberek szerint például óriási potenciál rejlik a" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.