Nincs ihleted? Az alábbiakban szeretnénk néhány hasznos tippel szolgálni az új kulcsszavak keresésével, valamint a meglévő kulcsszólisták rendezésével kapcsolatban.
Forrás: Google Inside AdWords Magyarország - Lényeg az eredmény
Szerző: Lucie Pokorná
"Tudjuk, hogy néha rendkívül nehéz dolog új kulcsszavak kiötlése, illetve a meglévők rendezése, ezért ebben a bejegyzésben szeretnénk mutatni három olyan lehetőséget, amelyekkel felfrissítheted a kulcsszavaidat!
1. Kulcsszóválasztó eszköz
Ezt az eszközt fiókod Lehetőségek lapján találhatod.A Kulcsszóválasztó eszköz használatával automatikus kulcsszóötleteket hozhatsz létre, vagy megtekintheted a meglévő és az új kulcsszavakra vonatkozó forgalombecsléseket, illetve a verseny mutatóit. Ráadásul a releváns kulcsszavakat közvetlenül hozzáadhatod a hirdetéscsoportjaidhoz. Emellett lehetőséged van" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.