A mai nap reggelén Tomi (Geiger Tamás, @duracelltomi), egy érdekes linket osztott meg velünk a Twitteren. A landing page optimalizáció eyetrackinggel. Hogyan is érdemes tenni egy landing pagen a call-to-action linket? Balra vagy jobbra? Hogyan alakul a két esetben a figyelem?
Forrás: Eye-tracking.hu - kutatás és tanácsadás
Szerző: Báder Szabolcs
"Tosten Hubert – aki e-commerce oldalak optimalizációjával foglalkozik német területen – jó pár posztot írt a témában. Figyelmét felkeltette ezúttal call-to-action link. Pontosabban egy kutatást végeztek ezzel kapcsolatban. Ezen eyetracking kutatás egy weboldalon vizsgálta, hogy miképpen alalkul a jobb oldali call-to-action link figyelme a baloldalihoz képest. Az eredményt annyira értékesnek találta, hogy" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.