Landing page optimalizáció tippek – jobbra rendezett link a jobb?
2010. augusztus 16. írta: vecseilaszlo

Landing page optimalizáció tippek – jobbra rendezett link a jobb?

A mai nap reggelén Tomi (Geiger Tamás, @duracelltomi), egy érdekes linket osztott meg velünk a Twitteren. A landing page optimalizáció eyetrackinggel. Hogyan is érdemes tenni egy landing pagen a call-to-action linket? Balra vagy jobbra? Hogyan alakul a két esetben a figyelem?

Forrás: Eye-tracking.hu - kutatás és tanácsadás
Szerző: Báder Szabolcs


"Tosten Hubert  – aki e-commerce oldalak optimalizációjával foglalkozik német területen – jó pár posztot írt a témában. Figyelmét felkeltette ezúttal call-to-action link. Pontosabban egy kutatást végeztek ezzel kapcsolatban. Ezen eyetracking kutatás egy weboldalon vizsgálta, hogy miképpen alalkul a jobb oldali call-to-action link figyelme a baloldalihoz képest. Az eredményt annyira értékesnek találta, hogy" ... >>

Add a Twitter-hez Add a Facebook-hoz Add a Startlaphoz Add az iWiW-hez Add a Google Reader-hez Add az RSS olvasódhoz


Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr672222248

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása