Néhány hónapon belül a sokadik közösségi vásárlós oldal indult Magyarországon. Ezek némelyikét külfüldi befektető üzemelteti, de vannak magyar kezdeményezések is, valamelyik már hónapok óta megy, és vannak alig egy hónaposak is. Az a közös bennük, hogy a Groupon példáját próbálják ide átültetni, valamint hogy a csoportos vásárlással elérhető mennyiségi kedvezményekre épülnek.
Forrás: Index
Szerző: lica
"Bónusz Brigád, Veddvelem, Tsoonami, Kupon Világ, Citibrands, Napi Tipp, Kupontár, BP Wow – és még tucatnyi hasonló névvel ismerkednek az interneten vásárlók. A közösségi szájtok Magyarországon is próbálnak piacot találni, egyelőre úgy tűnik, sikerrel. Az elmúlt néhány hónapban egymás után indultak a Groupon-klónok, a legfontosabbakról az Indexen is hírt adtunk.
Internetes vásárlás és csoportos vásárlás – két olyan dologról beszélünk, mely itthon nem kapott túlzott bizalmat az elmúlt években. Sokaknak rossz emléke van a különböző vásárlói klubokról, melyek arról szóltak, hogy minél több ismerőst vegyél rá a vásárlásra, de végül kiderült, hogy multilevel marketingről van szó. Az online vásárlás pedig egyszerűen eddig nem volt népszerű itthon, sokan idegenkednek attól, hogy látatlanba vásároljanak valamit, vagy éppen a fizetési rendszerekkel nincsenek megelégedve. Ez utóbbi ma már változóban van, egyre többen vásárolnak online itthon is.
Közösen, biztonságosan
A közösségi vásárlói oldalakon a vevők nem kerülnek kapcsolatba egymással, hiába a cél a csoportos kedvezmény elérése. A folyamat a következő. Meghirdetnek például egy éttermi kupont, mely féláron vásárolható meg. Ha" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.