A hatalmas karácsony előtti vásárlási rohamot minden webáruház igyekszik meglovagolni, hiszen koncentráltan ekkor költenek az emberek a legtöbbet az egész évben. Az e-kereskedőknek érdemes fokozottan készülniük erre az időszakra, úgy a megnövekedett rendelési számokra és az ezzel kapcsolatos logisztikai és raktárkezelési kihívásokra, mint az ajándékot keresők számának megugrására, és ezzel a honlapot kiszolgáló szerver leterheltségének növekedésére is. Egyrészt. De az igazi különbség - hogy vajon kinél költik el a pénzüket a karácsonyi vásárlók - nem ebben rejlik!
Forrás: Webshop Labor - a legmodernebb megoldások boszorkánykonyhája
Szerző: Vincze Ádám
"Az igazi bevétel-özön eléréséhez az ünnepekre az értékesítési felületünknek is készülnie kell: webáruházunkban kommunikálnunk kell a karácsonyi kiszállítással kapcsolatos összes fontos tudnivalót, és speciálisan az ünnepekre kidolgozott ajánlatokkal érdemes készülni. A következő oldalakon a világ vezető webáruházai és hazai webshopok megoldásaiból gyűjtöttünk párat, hogy illusztráljuk, miként lehet még fokozottabbá és kiugróbbá tenni a karácsonyi eladásokat!
1. Karácsonyi ajánlatok
Az első és legfontosabb szempont az ünnepek előtt, hogy a webáruházban lehetőségeinkhez mérten segítenünk kell azt, hogy a látogatók minél könnyebben "elintézhessék" az ajándékozást. Mivel az ajándékok vásárlása sokak számára inkább nyűg, mint öröm, ezért itt fontos a kényelem is. Az ajándékok választását pedig úgy tehetjük könnyűvé, ha a célcsoportonkénti kategorizálással és termékajánlással, vagy valamilyen más ajándékozási tanácsadóval vagy keresővel vesszük le a látogató válláról a keresgélés terhét.
A karácsonyi ajánlatok másik lehetséges terepe a termékhez adott körítés, itt számos lehetőség van:" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.