Új bolttípussal rukkol ki Angliában a Tesco, melynek köszönhetően az áruházlánc szeretné meggyorsítani, és kényelmesebbé tenni a bevásárlást. A napokban nyílt áruház ötvözi az online és a hagyományos vásárlás elemeit. A cég az elmúlt években a magyar piacon is újított.
Forrás: Menedzsment Fórum - induló tőke minden napra
"Úgynevezett „drive-thru” üzletet nyitott Hertfordshire városában a legnagyobb brit kereskedelmi vállalat, a Tesco. Az új egység által nyújtott szolgáltatás ötvözi az online vásárlást, - mivel az ügyfelek a lánc weboldalán leadhatják a megvásárolni kívánt termékek listáját -, illetve a hagyományos kereskedelmet, - mivel a megrendelt árut a cég üzletében tudják átvenni. A Tesco szerint az új módszer előnye, hogy a kiválasztott termékeket becsomagolják a vásárlók számára. Így ők bárhonnan leadhatják megrendelésüket, majd a bolt irányába fordulva átvehetik a kívánt árucikkeket, így nem kell hosszú időt tölteni az áruházban, ám nincsenek otthonukhoz sem kötve, hogy a kiszállítást várják.
A szolgáltatás jellege miatt nem véletlenül várja a cég vezetése, hogy a drive-thru egyrészt a kisgyermekes családok szimpátiáját nyerheti meg, akiknek nincs idejük órákat egy hipermarketben eltölteni, másrészt a 40 év alatti értelmiségi réteget, akik ezer szállal kötődnek az internethez, miközben (részben a rendelkezésre álló technológiának köszönhetően) rendkívül mobilisak.
A cég máris jelezte, hogy" ... >>
A speciális Tesco megdrive, a Tesco Drive-thru
Forrás: DailyMail
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.