A magyarországi webkereskedőket is bevették a válságadóba, mivel a legnagyobb szereplők a hagyományos boltjaik forgalmát is ide csoportosíthatták volna át.
Forrás: FigyelőNET - Tények és vélemények. Figyelünk a különbségre.
Szerző: Demeter Péter
"A GKIeNet kimutatása szerint a hazai e-kereskedelem mértéke éppen 100 milliárd forint volt a tavalyi évben, az idén pedig tovább növekedve elérheti a 135 milliárdot. A netes piacra különösen igaz, hogy a forgalom túlnyomó többségét néhány szereplője bonyolítja. A magas piaci koncentrációra jellemző, hogy 100 millió forint feletti forgalommal a piac szereplőinek mindössze 3 százaléka rendelkezik, és ők uralják a forgalom több mint 90 százalékát.
Kis Ervin Egon a Szövetség az Elektronikus Kereskedelemért Egyesület (SzEK.org) elnöke elmondta, az adó kapcsán úgy véli, annak beszedése kerül annyiba, amelyet hozhat egyáltalán. A cégek tehát nem fognak belerokkanni, azonban az üzenete nem szerencsés, hiszen pont az érintett nagyobbak invesztálnak a legtöbbet az e-kereskedelembe.
Ezzel ért egyet" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.