[...] az egész világon elérhetővé vált az általános egyezés módosítás, az AdWords új célzási funkciója, melynek használatával a kifejezésegyezésnél nagyobb elérést biztosító kulcsszavakat hozhatsz létre, és ezeket jobban szabályozhatod, mint általános egyezés esetén. Ha módosított általános egyezésű kulcsszavakat veszel fel kampányodba, azzal több kattintást és konverziót érhetsz el, vonzó megtérülés mellett; különösen akkor, ha jelenleg elsősorban pontos egyezésű vagy kifejezésegyezésű kulcsszavakat használsz.
Forrás: Google Inside AdWords Magyarország - Lényeg az eredmény
Szerzők: Paul Sherlock, Termék Marketing Manager és Petlyánszki Gábor, Inside AdWords csapat
"A módosítás alkalmazásához egyszerűen tegyél egy pluszjelet (+) közvetlenül egy vagy több szó elé az általános egyezésű kulcsszóban. A + jellel kezdett szavaknak (pontosan vagy közeli változat formájában) szerepelniük kell a felhasználó által beírt keresési kifejezésben. A választott nyelvtől függően a közeli változatok közé tartozhatnak az elírások, az egyes és többes számú alakok, a rövidítések és mozaikszók, valamint a toldalékolt alakok (például "szerelő" és "szerelés") is. A szinonimák (például "labdarúgás" és "futball") és a kapcsolódó keresések (például "virág" és "tulipán") nem minősülnek közeli változatnak." ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.