A legnagyobb hazai online aukciós szájt nem fél az eBay magyarországi megjelenésétől. Egyrészt az eBay nem teljes kínálatával jelenik meg itthon, másrészt a Vaterának tíz év előnye van, mely idő alatt megismerte és alkalmazkodni tudott a piaci igényekhez.
Forrás: Index
Szerző: Lica
"A napokban derült ki, hogy még az ősszel elindul az eBay magyarországi oldala. A világ legnagyobb online aukciós szájtját már most el lehet érni magyarul, de ez még erősen béta verzió, ami még változik a hivatalos indulásig. A magyar változatnál nem lehet majd licitálni, csak fix árú termékeket lehet megvásárolni. A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy leginkább vállalati eladóktól lehet vásárolni, vagy olyan termékeket tudunk megvenni, melyeknél már lejárt a licitálási határidő és még mindig megvannak.
Megkérdeztük a két legnagyobb hazai aukciós szájtot, nem tartanak-e a konkurenciától. Kérdéseinkre csak a Vatera válaszolt. Szerintük igaz ugyan, hogy e-kereskedelemnél nincsenek földrajzi határok, de lokális piaci ismeretek nélkül nehéz sikeresnek lenni. A Vatera jelenlegi becsült felhasználók között zajló e-kereskedelmi C2C piaci részesedése 56 százalék, mely összehasonlítva a tavalyi megegyező időszakkal (2009. november: 51 százalék) bő 5 százalékos növekedett.
Az adatok azt mutatják, hogy" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.