Egyesek szerint a közösségi média csak egy üres lufi. Íme, itt a második videónk, amely igyekszik rácáfolni erre a vélekedésre.
Forrás: The Social Times - A közösségi média marketing oldala
"A social média a legnagyobb dobás az ipari forradalom óta. Emberek milliói csatlakoznak a közösségi hálózatokhoz... Minden jel, arra mutat, hogy itt kell keresni a jövő marketingjének és a PR-jának útjait. Ez a kedvcsináló, szórakoztató kisfilm igyekszik felhívni mindenki figyelmét a közösségi média hatalmára és lehetőségeire." ... >>
Néhány elgondolkodtató megjegyzés a filmből:
- "Az otthonunk megmutatja, milyen a társadalmi besorolásunk... a Google megmutatja, milyen a termékünk/szolgáltatásunk"
- "A fogyasztók 78%-a a baráti ajánlásoknak hisz ... és csak 14%-uk bízik a reklámokban"
- "Már nem keresünk híreket. A hír talál meg minket... Nem fogunk termékeket és szolgáltatásokat keresni... Azok találnak meg minket"
- "A social média nem egy lufi, hanem alapvető váltás a kommunikációban"
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.