Egyre népszerűbbé válik napjainkban a közösségi oldalakon való reklámozás. Az online marketingesek igyekeznek felvenni a palettájukra a webkettes reklámozási lehetőségeket is, de vajon megéri-e befektetni ebbe a területbe?
Forrás: Honliner - Online marketing szakmai portál
Szerző: Genda Csongor
"A közösségi média megjelenésével egy új marketing ágazat is megszületett, melyben sokan nagy lehetőségeket láttak, és látnak mai napig, ám ha megvizsgáljuk a tényeket, akkor azt tapasztaljuk, hogy valójában azonban puszta szemfényvesztésről van szó, ugyanis a webkettes jelenlétnek nincs kifejezetten profitgeneráló hatása. A Door Number 3 tanácsadó ügynökség szerint a közösségi oldalak nem alkalmasak közvetlenül a forgalom megnövelésére, főképpen a kis- és középvállalkozások esetében mondható, hogy nem egy megtérülő befektetés a szociális közegben való reklámozás. A szakemberek több amerikai webshop-ot hoztak fel példaként, melyek üzemeltetői sok időt beleöltek egy-egy FaceBook-profil létrehozásába," ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.