Hanyagok az online kereskedők
2010. február 17. írta: vecseilaszlo

Hanyagok az online kereskedők

Erre a megállapításra jutottak a Novomind munkatársai, akik a karácsonyi e-kereskedelmet vették górcső alá, és az európai internetes boltokat osztályozták több szempont szerint is.

Forrás: Honliner - Online marketing szakmai portál
Szerző: Genda Csongor


"Számos oka van annak, amiért a fogyasztók az internetről vásárolnak, többnyire a kényelem miatt döntenek sokan az e-vásárlás mellett, ám egyéb tényezők is közrejátrszanak még, ezért fontos a kereskedők részéről a megfelelő kiszolgálás. A Novomind azonban hiányosságokat fedezett fel az e-kereskedők 80%-ánál, s levonták a következtetést, hogy a webshop-üzemeltetők nem készültek fel kellőképpen a karácsonyi bevásárlószezonra. Egyeseknél a kiszolgálás nem tökéletes, másoknál a kiegészítő szolgáltatások terén tapasztaltak hiányosságokat az elemzők. A végkövetkeztetés pedig az, hogy nehéz feladat kielégíteni az ügyfelek összes igényét, mert mindenki mást és mást tart fontosnak. A Novomind azonban" ... >>

 

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr721765303

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Atisp · http://www.netgo.hu 2010.02.23. 21:44:32

az a gond, hogy sok a semmiből összegrundolt webáruház, tehát alacsony a belépési szint, emiatt alacsony sok esetben a minőség is.
süti beállítások módosítása