A Targeting jelenleg egyike a legdivatosabb marketing kifejezéseknek, de még mindig vannak olyanok, akik nem élnek ezzel a lehetőséggel, akik viszont már kipróbálták, azok dícsérően beszélnek róla.
Forrás: Honliner - Online marketing szakmai portál
Szerző: Genda Csongor
"Meglepő, de a marketingesek között még mindig elég nagy számban vannak olyanok, akik azt nyilatkozták, hogy soha nem vetették még be a célzást online kampányaiknál, az eConsultancy által megkérdezettek 20%-a vallotta ezt. Ezen személyek azzal magyarázták a praktikától való távolságtartásukat, hogy roppant keveset tudnak arról, s nincs meg a megfelelő ismeretük ahhoz, hogy hatékonyan bevethessék a targeting-et. A szakértők azonban figyelmeztették tanulmányukban az ilyen cégeket, hogy óriási lehetőséget hagynak ki, és ha továbbra is ezen technika alkalmazása nélkül fognak hirdetni, akkor komoly bevételtől esnek majd el. Akik viszont már céloznak, azok a megoldás eredményességéről számoltak be, különösen a geo-targetingezők körében figyeltek meg magas elégedettséget az elemzők. A geo-célzást" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.