Közösségi Média Könyv - Ingyenes jótékonysági e-book
2010. február 02. írta: vecseilaszlo

Közösségi Média Könyv - Ingyenes jótékonysági e-book

Pollner nagyjából egy hónappal ezelőtt írt arról, hogy "A közösségi média terjed, mint az új típusú (disznó) influenza, ráadásul még oltás sincs ellene, kezdeni kell vele valamit. Az internetes trendekre érzékenyebb cégek, szervezetek nagyjából itt tartanak. (...)

Forrás: Terepnapló - Médiapiaci és web bazár
Szerző: Nagy Tamás


"A marketingguruk, az emelemesek, keress_internetezéssel_pénzt vállalkozók sokan vannak, piacuk egyre telítettebb. Most a közösségi média az ígéret (új) földje. Nehéz helyzetben van az a vállalati döntéshozó, aki fél, hogy lemarad valamiről, de nem tudja, hogyan (kivel), merre is induljon el. A csalódások, kudarcok a közösségi média lehetőségeit és a valódi tanácsadók szakértelmét kérdőjelezik meg."

Mivel jómagam is egyetértek a fentiekben idézett gondolatokkal, ezért elöljáróban fontosnak tartom megjegyezni, hogy az itt található e-book hangsúlyozottan nem szól az alábbiakról:
    * 5 - 10 - n+1 tanács, hogyan legyünk sikeresek a közösségi médiában
    * Hogyan hozzunk létre garantált vevőcsalogató profilt a közösségi oldalakon
    * A Twitter-titok - mit írjunk 160 140 karakterben - tiltott és ajánlott szavak listája
    * Az ütős céges bemutatkozó videók kulisszatitkai
    * Ahogy a guruk látják a közösségi médiát
    * Hogyan legyünk "SMO-szakértők"
      stb.

Ez az anyag alapvetően a blogban korábban is olvasható 2007 és 2009 közötti bejegyzésekre támaszkodik, egy-egy a közösségi média kapcsán vizsgált kérdésről összesítve a különálló bejegyzésként elérhető információkat, egyúttal valamilyen szinten „hidat képezve” a témák között.

Lehetőség szerint törekedtem arra, hogy a legtöbb esetben az aktuális hírek, és információk birtokában frissítsem az egyes fejezetek tartalmát, illetve ahol nem magyar nyelvű cikkeket, tanulmányokat, információkat dolgoztam fel, minden esetben megtalálható a forrás, így a szövegek eredeti nyelven is olvashatók.

Az e-book alapvetően teljesen ingyenes. Másrészt abban az esetben, ha hasznosnak találtad az ebben olvasottakat, egyúttal szívesen segítenéd a beteg gyerekek gyógyulását, kérlek támogasd a Heim Pál Gyermekkórház Alapítványát átutalásoddal. A 2008-ban 100 éves Heim Pál kórház Európában az elsők között volt, és ma is a legrangosabb intézmények sorában jegyzik." ... >>




 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ez az e-book eredeti forrásból, térítésmentesen letölthető az alábbi címről:
http://terepnaplo.freeblog.hu/files/2010/01/kozossegi_media_konyv.pdf

Az e-book alapértelmezetten ugyan ingyenes, azonban amennyiben hasznosnak találtad az ebben olvasottakat, kérlek támogasd a Heim Pál Gyermekkórház Alapítványát!

A Heim Pál Gyermekkórház Fejlesztéséért Alapítványt 1990-ben alapította a Heim Pál Gyermekkórház. Az Alapítvány célja a Kórház fejlesztése, a betegellátás körülményeinek, műszerezettségének, a dolgozók szakmai ismeretének fejlesztése.

További információk az Alapítványról, és számlaszám:
http://www.hpgyk.hu/modules.php?name=Content&pa=showpage&pid=108
http://www.nonprofit.hu/szerv/egyszerv/65159.html

 

Tartalomjegyzék

   Előszó

     1. Bevezetés – a közösségi média vajon mi?
        1.1. Honnan indultunk?

        1.2. Rövid történeti áttekintés – web two-point-oh!
        1.3. Merre tartunk? A közösségi média jelentősége napjainkban

     2. Online piaci pillanatkép - egy kis hazai
        2.1. Online viselkedésminták
        2.2. Lusta magyar internetezők - a közösségi médiáról általában
        2.3. De hogyan készül a közösségi média tartalom?
        2.4. A közösségi média hatásai a tartalom kínálatra

        2.5. Közösségi média és szervezeti kultúra
        2.6. A közösségi média és a hírek

     3. Közösségi oldalak a világban és Magyarországon
        3.1. Férfi és női részvétel a közösségi oldalakon 

     4. Blogok
        4.1. A blogszféra helyzete 2009-ben

        4.2. A hazai blogok látogatói mintái
        4.3. A blogok befolyásoló ereje kommunikációs szempontból
        4.4. Szakmai blogok

      5. Online videómegosztó szolgáltatások
        5.1. A Youtube számokban
        5.2. Kik vannak fent a Youtube-on?
        5.3. Mi van fent a Youtube-on?
        5.4. A kontextus összeomlása
        5.5. Összehoz vagy eltávolít?
        5.6. Dráma egy felvonásban

      6. Twitter – a boldogság kék madara
        6.1. 140 karakter - a kezdetek
        6.2. Kik állnak a Twitter növekedése mögött?
        6.3. Twitter - üzleti modell?
        6.4. Twitter – felhasználói kapcsolatok
        6.5. Mire, és kik használják a Twittert?
        6.6. A twitterezés lehetséges pszichológiai magyarázatai

      7. A közösségi média kereszthatásai a piaci szereplőkre

      8. A közösségi média árnyoldalai, rövid kritikai áttekintés
        8.1. A közösségi oldalak kiszorító hatása
        8.2. Információdömping
        8.3. Melyiket szeressem? A választás paradoxona

      9. Rövid összefoglalás, és néhány záró gondolat

      A szerzőről

     Felhasználási feltételek

 

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr541717348

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása