Friss felmérést publikált a hazai internethasználati szokásokról a KutatóCentrum és a MASMI Hungary.
Forrás: ITcafé
"A 18-64 éves korosztályon belül a legalább heti rendszerességgel internetezők aránya 2005 és 2008 között 25 százalékról 48 százalékra nőtt, 2009 végére pedig már elérte az 53 százalékot – derült ki a KutatóCentrum és a MASMI Hungary Piackutató Intézet ezer fő megkérdezésével készített közös kutatásából. A legnépszerűbb netes tevékenység 2008-hoz hasonlóan továbbra is az általános információgyűjtés, ezt követi az elektronikus levelezés. Az elmúlt egy évben az e-mail címmel rendelkezők aránya 91-ről 95 százalékra emelkedett a legalább heti rendszerességgel internetezők körében.
A netezők szabadidejüket is előszeretettel töltik a világhálón, ezt igazolja a közösségi oldalak, chatprogramok, blogok és fórumok töretlen népszerűsége. Míg 2008-ban" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.