Facebook, Twitter, Youtube – a Budapesti Kommunikációs és Üzleti főiskola elindult a webkettes menőség felé. Ügynökségük a Neo Interactive.
Forrás: Kreatív.Online
"A Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola (BKF) a közösségépítésben legaktívabb célcsoportra, a 17-21 éves korosztályra fókuszálja első negyedéves közösségi médiás tevékenységét. Az intézmény konkrét marketingcélokat rendelt az aktivitások mögé, és a február 15-ig tartó jelentkezési időszakban minél szélesebb érdeklődői körhöz szeretné eljuttatni a jelentkezési sorrend eldöntéséhez fontos felvételi információkat.
A hosszú távra tervezett közösségi jelenlét bázisa" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.