A BKF ráfeküdt a közösségi médiára
2010. január 28. írta: vecseilaszlo

A BKF ráfeküdt a közösségi médiára

Facebook, Twitter, Youtube – a Budapesti Kommunikációs és Üzleti főiskola elindult a webkettes menőség felé. Ügynökségük a Neo Interactive.

Forrás: Kreatív.Online

"A Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola (BKF) a közösségépítésben legaktívabb célcsoportra, a 17-21 éves korosztályra fókuszálja első negyedéves közösségi médiás tevékenységét. Az intézmény konkrét marketingcélokat rendelt az aktivitások mögé, és a február 15-ig tartó jelentkezési időszakban minél szélesebb érdeklődői körhöz szeretné eljuttatni a jelentkezési sorrend eldöntéséhez fontos felvételi információkat.
 
A hosszú távra tervezett közösségi jelenlét bázisa" ... >>

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr151710108

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása