A kiadók új webes terjesztési csatornát fedeznek fel Németországban
2010. január 22. írta: vecseilaszlo

A kiadók új webes terjesztési csatornát fedeznek fel Németországban

A Google és a Facebook közötti új verseny a jövendő médiahasználatot mutatja be. Míg korábban az online olvasók a keresőkön keresztül érkeztek az újságportálokra és a videóportálokra, ma már fordított az útvonal, a cikkek érkeznek egyre gyakrabban a közösségi oldalakon keresztül a felhasználókhoz.

Forrás: Netkutatások - A magyar és a nemzetközi Internet kutatások eredményeinek gyűjtőoldala
Szerző: Sárközy Ildikó FMCG Marketing Tanácsadó


"A kiadók számára ebből egy egészen új terjesztési struktúra következik. A Welt Online máris aktiv ezen a területen. A Meedianak mondta a szóvivő: „A közösségi hálózatokon való tevékenységünkkel új célcsoportokat akarunk a márkánknak megnyerni.”

A Twitter-csatornát az újságok és magazinok szerkesztőségei vagy a rádióadók már régóta használják. Miközben a Google közösségi programrészeket vezet be és hálózati funkciókat integrál, a Facebook újdonságként valós idejű keresést tesz lehetővé." ... >>

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr741691476

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása