A Google és a Facebook közötti új verseny a jövendő médiahasználatot mutatja be. Míg korábban az online olvasók a keresőkön keresztül érkeztek az újságportálokra és a videóportálokra, ma már fordított az útvonal, a cikkek érkeznek egyre gyakrabban a közösségi oldalakon keresztül a felhasználókhoz.
Forrás: Netkutatások - A magyar és a nemzetközi Internet kutatások eredményeinek gyűjtőoldala
Szerző: Sárközy Ildikó FMCG Marketing Tanácsadó
"A kiadók számára ebből egy egészen új terjesztési struktúra következik. A Welt Online máris aktiv ezen a területen. A Meedianak mondta a szóvivő: „A közösségi hálózatokon való tevékenységünkkel új célcsoportokat akarunk a márkánknak megnyerni.”
A Twitter-csatornát az újságok és magazinok szerkesztőségei vagy a rádióadók már régóta használják. Miközben a Google közösségi programrészeket vezet be és hálózati funkciókat integrál, a Facebook újdonságként valós idejű keresést tesz lehetővé." ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.