A hosszabb tárgymező a promóciós e-mailek esetében legalább annyira sikeres, ha nem sikeresebb, mint a rövid. Az Alchemy Worx digitális marketing ügynökség az elmúlt nyolc év tapasztalatait összegyűjtve jutott erre a következtésre, melynek további alátámasztására egy kutatást is végzett.
Forrás: Marketing Morzsák
Szerző: Forgács Mariann
"A kutatásuk is megerősítette azt a széles körben elfogadott nézetet, hogy a rövidebb tárgy kedvezően befolyásolja a megnyitási rátákat, ám amikor a tárgymező hosszúságáról beszélünk, érvényes a megállapítás: a több megnyitás kevesebb átklikkelést jelent!
Felfedezték, hogy bár az 50 vagy annál kevesebb karakterből álló tárgy valóban megnyitásra készteti az embereket, de ők kisebb valószínűséggel klikkelnek tovább a tartalomról, mint azok, akik a hosszabb tárgyú e-maileket nyitják meg.
Fordított arányosság áll fenn a megnyitások és az átklikkelések között. A tárgy tesztelése során pedig a megnyitás-átklikkelés ráta optimalizálása a legfontosabb – ez méri ugyanis, hogy a tárgy milyen hatással van a megnyitásokra és az átklikkelésekre párhuzamosan.
A tanulmány szerint" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.