Kulcsszavak aránya az anchor-ban
2010. január 06. írta: vecseilaszlo

Kulcsszavak aránya az anchor-ban

Az optimalizálás egyik legfontosabb eleme a linképítés, ám ez a feladat rendkívüli szakértelmet igényel, ugyanis nem mindegy hova, milyen kulcsszavakkal helyezzük ki hivatkozásainkat. Meg kell találnunk a megfelelő súlyozási arányt is.

Forrás: Honliner - Online marketing szakmai portál
Szerző: Genda Csongor

"Vannak, akik azt állítják, hogy a külső linkek a legfontosabbak SEO-szempontból, ez nem teljesen igaz, mondjuk úgy, az egész folyamat tökéletes kell hogy legyen, s ide tartozik a hivatkozások szerzése is. Nem mindegy viszont, hogy milyen szövegeket helyezünk el a linkekben, azok mindenképpen a kulcsszavaink kell hogy legyenek, de az arányokra is kell ügyelnünk. Tegyük fel, hogy van négy keyword-unk, melyekre jó helyezést szeretnénk elérni. Nem tehetjük meg, hogy egyenlő arányban elosztjuk ezeket az anchor-okban, ugyanis nem mindegyik kifejezésre ugyanolyan erős a verseny, egyikre több, másikra kevesebb energiát kell fordítanunk. Mindenképpen egy alapos elemzés kell megelőzze az elosztást. Amelyik kulcsszavunkra gyenge a konkurencia," ... >>


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr861650757

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása