Még az időjárás is segített az online kereskedőknek abban, hogy a tavalyi évhez képest növeljék értékesítéseiket a karácsonyi szezonban.
Forrás: IT Business
Szerző: Schopp Attila
"A tágabban vett karácsonyi vásárlási időszakban (november 1-jétől december 24-ig) az amerikai fogyasztók 27 milliárd dollárt költöttek el az online áruházakban, ami 5 százalékkal több az előző évi mennyiségnél, derül ki a ComScore friss jelentéséből.
A legkeresettebb termékek a szórakoztató elektronikai eszközök voltak (köszönhetően egyebek mellett az iPod Touch és a Kindle elektronikus könyvolvasó népszerűségének): ezekből 20 százalékkal nagyobb forgalmat bonyolítottak le, mint egy évvel ezelőtt. A ComScore szerint a nagy webáruházak jobban teljesítettek, mint a kisebb kereskedések: egyrészt az ingyenes házhozszállítás miatt választották ezeket a vásárlók, másrészt a nagyok ügyesebben használták fel a közösségi hálózatokban rejlő marketinglehetőségeket.
A mostani növekedés különösen annak fényében örvendetes az amerikai kereskedők számára, hogy 2008-ban -- a válság első hullámának csúcspontján -- több éves emelkedés után hirtelen 3 százalékkal csökkent az online forgalom. A mostani 5 százalékos emelkedést több tényező is segítette, vélik a ComScore elemzői. Egyrészt minden korábbinál" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.