Mik legyenek a legfontosabb kulcsszavak? • Mire keresnek a legtöbben? • Vajon az általam kigondolt kulcsszavak eredményesek lesznek? • Vajon mekkora a verseny az én területemen? • Milyen kulcsszavakkal érhetem el a legjobb eredményeket?
Forrás: SEOTools.hu - Keresőoptimalizálás és keresőmarketing SEO blog
Szerző: Kungl István
"Amikor elkezdünk azzal foglalkozni, hogy honlapunk minél látogatottabb legyen, előbb utóbb szembetalálkozunk a fenti kérdések/problémák valamelyikével. Nagyon sokan csak maguktól kitalálják a kulcsszavakat, de nem törődnek azzal, hogy vajon az adott helyzetben tényleg azok-e a legmegfelelőbb kifejezések? Sokszor nem sikerül magunktól beletalálni és kissé csalódottak leszünk, mert nem teljesülnek a kitűzött célok. Ennek elkerülésére ad néhány ötletet, tanácsot a mostani bejegyzés.
Keresőoptimalizáláskor az egyik legfontosabb lépés annak eldöntése, hogy mire is optimalizáljuk az oldalakat. Jól működő megoldás ha egy Google Adwords kampányban összegyűjtjük a témával kapcsolatos kulcsszavakat (több százat is akár) és egy pár hetes kampányt futtatnunk, hogy lemérjük melyik kulcsszóra hányan keresnek. Ez minimális költséggel jár ugyan, de a kampány eredményéből nagyon sok fontos részlet kiderülhet. Tegyük fel például, hogy egy marketinges oldal kampánya" ... >>
Forrás: SEOTools.hu - Keresőoptimalizálás és keresőmarketing SEO blog
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.