Érdekes kutatást mutatott be a Terepnapló a hétvégén, amely a PPC (search) hirdetések és a közösségi médiák kapcsolatáról szólt. A legfontosabb megállapítás: van kapcsolat!
Forrás: Onlinemarketing blog - online marketing // hírek // információk // érdekességek // vélemények //
Szerző: Berényi Konrád
"Persze eddig is tudtuk, hogy a közösségi média jelenlét fontos lehet cégeknek, de ennyire direkt visszajelzés eddig nem nagyon volt. Mert a kutatás pontosan megmutatja, hogy ha valaki egy céggel vagy egy termékkel találkozott már a közösségi médiában, akkor egyrészt kicsit máshogy keres, másrészt szívesebben is kattint a hirdetésre illetve a normál keresőtalálatra (ami persze meg SEO-val befolyásolható).
A PPC hirdetések iszonyú gyors terjedése és e mellett a Google térnyerése sok céget arra vezetett, hogy" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.