A közösségi média a brandépítés helye?
2009. december 22. írta: vecseilaszlo

A közösségi média a brandépítés helye?

Érdekes kutatást mutatott be a Terepnapló a hétvégén, amely a PPC (search) hirdetések és a közösségi médiák kapcsolatáról szólt. A legfontosabb megállapítás: van kapcsolat!

Forrás: Onlinemarketing blog - online marketing // hírek // információk // érdekességek // vélemények //
Szerző: Berényi Konrád


"Persze eddig is tudtuk, hogy a közösségi média jelenlét fontos lehet cégeknek, de ennyire direkt visszajelzés eddig nem nagyon volt. Mert a kutatás pontosan megmutatja, hogy ha valaki egy céggel vagy egy termékkel találkozott már a közösségi médiában, akkor egyrészt kicsit máshogy keres, másrészt szívesebben is kattint a hirdetésre illetve a normál keresőtalálatra (ami persze meg SEO-val befolyásolható).

A PPC hirdetések iszonyú gyors terjedése és e mellett a Google térnyerése sok céget arra vezetett, hogy" ... >>

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr401614580

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása