Praktiker kampányt tervezett és bannert „barkácsolt” a NEO
2009. december 18. írta: vecseilaszlo

Praktiker kampányt tervezett és bannert „barkácsolt” a NEO

A Neo Interactive-ot választotta a Praktiker új webáruházának népszerűsítésére. A kampánymenedzsment mellett különleges videóbannereket is készített a digitális ügynökség. A kampány kreatívja azon a váratlan gegen alapul, mely szerint...

Forrás: BTL.hu - Below the line magazin

"... az éppen olvasott weboldal „mögül” kerül kivágásra a bannerfelület, a kivágott keretben megjelenik a szereplő, aki a szemünk láttára barkácsolja össze az online hirdetést. Az „összebarkácsolt” videóbannerek három eltérő helyzetet illusztálva készültek (szoba, fürdőszoba, kert tematikákban), melyekben különböző, az online webshopból is rendelhető barkács- és egyéb eszközökkel dolgozik a férfi vagy női szereplő.

A videós display-megjelenések mellett" ... >>

 

 

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.  

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr111606639

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása