Karácsonyi ajándékot az internetezők 50 %-a online tervezi megrendelni Németországban. De a legtöbb pénzt az internetezők 56 százaléka hagyományos üzletekben tervezi elkölteni, 24 százalék azonos arányban a kétféle üzlettípusban, elsősorban online pedig 20 százalék.
Forrás: Netkutatások - A magyar és a nemzetközi Internet kutatások eredményeinek gyűjtőoldala
Szerző: Sárközy Ildikó FMCG Marketing Tanácsadó
A karácsonyi ajándékok többségét online megvásárolni tervezők egy része elsősorban trendkövető, másik része ártudatos fogyasztó.
A karácsony előtti online vásárlók aránya" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.