Habár nagyon sokat olvasok online és offline, hogy hogyan lehet még hatékonyabb webáruházakat üzemeltetni, ugyanakkor erről még sehol sem olvastam! Folyamatosan figyelem a konkurencia kommunikációját is, és ott sem volt még erről szó soha! Holott a dolog annyira egyszerű, hogy félelmetes... és mennyit is bukhatunk vele ha mi nem jól csináljuk???
Forrás:E-commerce - Kereskedj JÓL a weben! Webáruház készítés, Webáruház fejlesztés, Webáruház marketing
Szerző: Horváth Ernő
"Mindenki arról beszél, hogy figyeljünk arra, hogy milyen kulcsszavakkal keresnek az emberek az Google keresőben és hogyan találnak el hozzánk. Használjunk szinonímákat és használjuk a többes számot amikor pl. hirdetünk az Adwords-ben. De arról senki sem beszélt eddig, hogy mi van akkor, ha a felhasználók már a mi webshopunkban vannak és ott keresnek valamit.
Ezen post írását tulajdonképpen a Magento webáruház egyik menüpontja ihlette, hiszen a Magento webshop automatikusan tárolja azt, hogy az emberek milyen kulcsszavakkal keresnek a webáruházban, melyik kulcsszóra hány keresést adtak le és hány találat volt az adott keresésre.
Kicsit jobban megvizsgálva az oldalon belüli kereséseket rájöttem arra, hogy az emberek teljesen "más" kulcsszavakat használnak akkor amikor a Google keresőben keresnek és akkor amikor az oldalon belül. Amikor az emberek már az oldalon belül keresnek, akkor bizonyos kulcsszavakat már nem tesznek bele a keresésbe, hanem teljesen oldal specifikus kulcsszavakkal keresnek. Pl. A laptop táska bolt esetében az oldalon található keresőbe már csak a következő szavak kerültek bele:" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.