Miért nem épít a Google közösségi hálózatot? Vagy miért nem vett? Először elaludt? (MySpace) Azután kivárt? (Facbook) Persze, ott a Braziliában és Indiában népszerű Orkut, de ez a Google számára mégis inkább helyi játék. (Vicces, hogy miközben a 4 milliós (?) iWiW-től el vagyunk ájulva, a 30 millió tagot számláló Orkutra csak legyintünk.) Amikor felbukkant a FriendConnect sokan azt hittük, hogy megkezdődött a hadművelet, hamarosan megindul a roham. Tévedtünk.
Forrás: Médiablog.hvg.hu
Szerző: Pollner
"Charlene Li és Jeremiah Owyang egész máshogy gondolják. (Ha nem ismerős a nevük, érdemes tudni róluk, hogy korábban mindketten a Forrester Research közösségi médiával foglalkozó vezető elemzői voltak, egy ideje pedig Altimeter Group néven közös céget visznek.)
A két szakember szerint a Googe lopakodó stratégiát folytat. Nem fejlesztenek tovább valami meglévőt, nem építenek valami teljesen újat, hanem saját birodalmukon belül itt is - ott is kis lépéseket tesznek.
Ahhoz hogy közelebbről megnézzük, hogyan is lopakodik a Google, érdemes először tisztázni, mi is az a közösségi hálózat. Li és Owyang szerint a közösségi hálózat 3 összetevőből áll:" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.