A Google és a közösségi média
2009. december 10. írta: vecseilaszlo

A Google és a közösségi média

Miért nem épít a Google közösségi hálózatot? Vagy miért nem vett?  Először elaludt? (MySpace) Azután kivárt? (Facbook) Persze, ott a Braziliában és Indiában népszerű Orkut, de ez a Google számára mégis inkább helyi játék. (Vicces, hogy miközben a 4 milliós (?) iWiW-től el vagyunk ájulva, a 30 millió tagot számláló Orkutra csak legyintünk.) Amikor felbukkant a FriendConnect sokan azt hittük, hogy megkezdődött a hadművelet, hamarosan megindul a roham. Tévedtünk.

Forrás: Médiablog.hvg.hu
Szerző: Pollner


"Charlene Li és Jeremiah Owyang egész máshogy gondolják. (Ha nem ismerős a nevük, érdemes tudni róluk, hogy korábban mindketten a Forrester Research közösségi médiával foglalkozó vezető elemzői voltak, egy ideje pedig Altimeter Group néven közös céget visznek.)

A két szakember szerint a Googe lopakodó stratégiát folytat. Nem fejlesztenek tovább valami meglévőt, nem építenek valami teljesen újat, hanem saját birodalmukon belül itt is - ott is kis lépéseket tesznek.

Ahhoz hogy közelebbről megnézzük, hogyan is lopakodik a Google, érdemes először tisztázni, mi is az a  közösségi hálózat. Li és Owyang szerint a közösségi hálózat 3 összetevőből áll:" ... >>

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen. 

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr111589543

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása