Ahogy múltkor ígértem, megírom, a zsűri tagjaként milyen szavazatokat adtam le Az Év Internetes Kereskedője Díj 2009-es szavazásán.
A díjazottak kiválasztásának menetét már megírtam, itt lehet elolvasni.
Forrás: e-kereskedelem tanácsadás. Elektronikus kereskedelem - laikusoknak, kezdőknek, érdeklődőknek és profiknak (tudástár és blog)
Szerző: Kis Ervin Egon
"Még egyszer az eredmény:
- Az Év Internetes Kereskedője 2009.: Bookline.hu
- Az Év Legígéretesebb Internetes Kereskedője: Bigyoshop.hu
- Az Év Innovatív Kereskedője: Netpincer.hu
Az alábbi táblázat tartalmazza a leadott szavazataimat, az összesített pontszám szerint rendezve. Fontos megjegyezni, hogy az értékelésnél nem pontoznunk kellett a kereskedőket, hanem sorrendbe állítani! Azaz ha valaki azt látja a saját áruháza mellett, hogy 2 pont, akkor az nem azt jelenti, hogy egy tízes skálán én 2 pontra értékeltem az adott szempont szerint, hanem azt, hogy a 10 egymással összehasonlítandó áruház közül én a 8. helyre tettem. Viszont ha pontozni kellett volna, lehet, hogy 7 pontot adok neki; csakhogy a szervezők - a holtverseny elkerülése érdekében - azt találták ki, hogy ne pontozzunk, hanem sorrendbe állítsunk, és a sorrendben elfoglalt hely szerint kapnak az áruházak pontokat. (Részletek itt.)
Emlékeztetőül a szempontok részletesen:"
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.