Relevancia és egyedi tartalom kéz a kézben
2009. november 30. írta: vecseilaszlo

Relevancia és egyedi tartalom kéz a kézben

A keresőoptimalizálással foglalkozó oldalakon számtalanszor elhangzik a relevancia kifejezés, mint fontos tényező, újabban viszont egyre nagyobb hangsúlyt fektetnek erre a keresőrobotok.

Forrás: Honliner - Online marketing szakmai portál
Szerző: Genda Csongor


"Na de mit is jelent ez pontosan? Korábban is tisztában voltunk azzal, hogy érdemes rokon honlapokról linket szerezni, hiszen ha a Google és más keresőalgoritmusok azt észlelik, hogy hasonló site-okról linkelnek minket, akkor nagyobb súllyal esnek latba a hivatkozásaink, mintha idegen tartalommal telített oldalakról kapnánk. Igaz, elkerülhetetlen a SEO szakmában, hogy teljesen idegen oldalak is mutassanak ránk, ám érdemes arra törekednünk, hogy minél több olyan weboldal tulajdonos helyezze el a linkünket saját site-ján, amelynek tartalma közel áll a mienkéhez.

Ha viszont katalógusokba regisztráljuk oldalunkat, akkor az a legjobb, ha a számunkra legmegfelelőbb kategóriát választjuk ki. Egy egyszerű példával szemléltetve ez azt jelenti, hogy ha mi ingatlanközvetítéssel foglalkozunk, akkor mindenképpen" .... >>

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr761562428

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása